Najlepsze forum rolnicze • Zobacz wątek - Program do zarządzania bydłem, gospodarstwem...

Strefa czasowa: UTC


Nasze forum sponsorują:
Reklama Sponsora




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2 ] 
  Drukuj

Program do zarządzania bydłem, gospodarstwem...
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2 lip 2011, o 21:55 
Offline

Dołączył(a):2 lip 2011, o 21:42
Posty:1
Witam,
jestem informatykiem, a właściwie jeszcze studentem informatyki. Do końca następnego semestru muszę oddać program na zaliczenie przedmiotu i pomyślałem sobie o jakimś programie wspierającym pracę rolnika. Głównie myślę o osobach zajmujących się hodowlą krów mlecznych i sprzedających mleko. Może program kiedyś wejdzie do dystrybucji lub będzie można za darmo pobrać z jakieś strony... Zobaczymy.
Dlaczego pisze tutaj o tym?
Oczekuje od wszystkich pomocy w napisaniu takiego programu.
Co to znaczy?
Chodzi o to, że chciałbym aby każdy napisał co taki program powinien zawierać, jakie funkcje, pomysły na interfejs, wygląd programu... wszystko co byście chcieli mieć i co by wam pomogło.
Widziałem demo programu zootechnik, może to będzie coś podobnego może mniejsze, a może większe. Głównie chciałbym się skupić na zarządzaniu bydłem (przede wszystkim krowy mleczne) i/ lub dodać jakieś funkcje np. z pola, maszyn, upraw... Przykładowo spalanie i koszty benzyny, mogło by być jeszcze np. ilość sianokiszonki itd.
Czekam na wasze pomysły, wy wiecie czego najbardziej potrzebujecie.

Liczę na waszą pomoc i pozdrawiam wszystkich


Góra
 Zobacz profil  
 

Re: Program do zarządzania bydłem, gospodarstwem...
PostNapisane: 5 paź 2017, o 16:49 
Offline

Dołączył(a):5 paź 2017, o 16:00
Posty:5
ciężko odnieść szacowanie takiej aplikacji do rzeczywistości
leki na potencję bez recepty
tabletki na wzrost penisa


Góra
 Zobacz profil  
 

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg