Najlepsze forum rolnicze • Zobacz wątek - zdrowa zywnosc

Strefa czasowa: UTC


Nasze forum sponsorują:
Reklama Sponsora




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
  Drukuj

zdrowa zywnosc
Autor Wiadomość
PostNapisane: 26 mar 2014, o 21:31 
Offline

Dołączył(a):26 mar 2014, o 21:00
Posty:1
zdrowa zywnosc

http://maratonczyksklep.pl/


Góra
 Zobacz profil  
 

Re: zdrowa zywnosc
PostNapisane: 28 wrz 2015, o 05:15 
Offline

Dołączył(a):31 sie 2015, o 19:22
Posty:18
Sam myślę o zdrowej żywności, ale na małą skalę do sprzedawania w okolicy. Takie tam warzywa z ogródka. Ale najpierw muszę zasiać ładną trawę, bo obecna jest tragiczna i uczę się jak to robić link. W kwestiach ogrodowych jestem jeszcze nowicjuszem...


Góra
 Zobacz profil  
 

Re: zdrowa zywnosc
PostNapisane: 22 lut 2016, o 11:01 
Offline

Dołączył(a):28 lut 2015, o 18:17
Posty:8
Zdrowa żywność jest teraz w modzie, więc jak najbardziej popieram ten pomysł :) Po za tym warto też stosować suplementy czy leki jak magnez i wit b6 , więc i w stronę takich produktów można pójść. Nie jest to oczywiście proste, ale na pewno znajdziecie swoją niszę.


Góra
 Zobacz profil  
 

Re: zdrowa zywnosc
PostNapisane: 23 lut 2016, o 09:30 
Offline

Dołączył(a):23 lut 2016, o 09:27
Posty:1
Warto sobie jednak zadać pytanie, czy aby na pewno zdrowa=zdrowa...


Góra
 Zobacz profil  
 

Re: zdrowa zywnosc
PostNapisane: 26 lut 2016, o 13:35 
Offline

Dołączył(a):26 lut 2016, o 13:23
Posty:5
To jest trudne pytanie :) Trzeba uważać, bo sami wiemy najlepiej jak to potrafi w rolnictwie być. Ja to co sam wyhoduję w ogródku to wiem, że zdrowe. A cała reszta? Myślę, że trzeba brac na to poprawkę, aczkolwiek przyznam, że staramy się jeść zdrowo i wybierać czasem te ekologiczne produkty.


Góra
 Zobacz profil  
 

Re: zdrowa zywnosc
PostNapisane: 4 mar 2016, o 13:01 
Offline

Dołączył(a):4 mar 2016, o 12:53
Posty:5