Strefa czasowa: UTC


Nasze forum sponsorują:




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
  Drukuj

Help desk w firmie
Autor Wiadomość
PostNapisane: 25 maja 2023, o 09:02 
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a):24 maja 2016, o 12:22
Posty:118
Czy znajdę tutaj osoby, które korzystały z tego rozwiązania? Czy jesteście zadowoleni? Czy sprawdziło się u Was?


Góra
 Zobacz profil  
 

Re: Help desk w firmie
PostNapisane: 25 maja 2023, o 12:02 
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a):30 maja 2016, o 04:51
Posty:99
Zalet jest sporo:
Skalowalność: Dobre rozwiązania help desk są skalowalne i mogą dostosowywać się do rozmiaru firmy oraz liczby zgłoszeń. To ważne, gdy firma rośnie i wymaga większego wsparcia technicznego.

Wiedza i dokumentacja: Help desk gromadzi wiedzę na temat problemów i rozwiązań, co prowadzi do tworzenia bazy wiedzy. Ta baza wiedzy może być wykorzystywana jako samopomoc przez użytkowników, co pozwala na szybsze i bardziej samodzielne rozwiązywanie częstych problemów.

Zresztą więcej informacji znajdziesz na tej stronie:
https://www.treco.pl/gdzie-mozna-otrzym ... dla-firmy/


Góra
 Zobacz profil  
 

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC


  Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron
Wkrotce nowa wersja forum, zapraszamy niebawem

Forum rolnicze